KORONAVÍRUS (COVID-19) INFORMÁCIÓK ÜGYFELEINK SZÁMÁRA

 

Tudjuk, hogy ez mindenki számára aggasztó időszak, és reméljük, hogy Ön és szerettei, biztonságban és a lehető legjobb egészségben kezelik a helyzetet.

 

Az alábbiakban felsorolunk néhány gyakran feltett kérdést a megrendelésekről. Mivel a helyzet naponta változik, rendszeresen frissítjük ezt az oldalt, hogy új információkat nyújtsunk.

 

Rendelhetek online?

Igen, továbbra is rendelhetők termékeink, úgy mint általában, ki tudjuk szállítani az árut.

 

Mikor jön meg a rendelésem?

Célunk, hogy teljesítsük az összes szállítási határidőt. Még eddig nincs információnk a szállítási késésekről.

 

Kaphatok még csomagot?

Igen. Az árukat védő maszkokba és kesztyűbe csomagolják. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy szállítmánya 100% -ban egészséges legyen.

 

Hogyan lehet online rendelést visszatéríteni?

Minden, 2020. március 1. óta végrehajtott vásárlás esetén meghosszabbítjuk a visszatéritési időszakunkat 30 napra, mindaddig, amíg a termék megfelel igénylési szabályzatunk más feltételeinek, beleértve a érvényes vásárlási igazolást, számlát. Ha sürgős a visszaküldés, kérjük, vegye fel a kapcsolatot e-mailben ügyfélszolgálatunkkal.

 

Ha elkülönítem/izolálom magam, hogyan lehet visszaküldeni az árut?

Ha az elszigetelési korlátozások miatt nem tudta a terméket visszaküldeni, késleltetett visszatérítést igényelhet. Mindaddig, amíg a termék megfelel igénylési szabályzatunk más feltételeinek, beleértve a érvényes vásárlási igazolást, számlát.

 

Mi történik, ha izolálom magam és vissza kell küldenem az árut?

Az áruk 30 nap elteltével visszaküldhetők, mindaddig, amíg az áru megfelel a visszatérítési politika egyéb feltételeinek, beleértve a érvényes vásárlási igazolást, számlát. Ha sürgős a visszaküldés, kérjük, vegye fel a kapcsolatot e-mailben ügyfélszolgálatunkkal. Értesítse őket, ha karanténban van vagy ha otthonában valakinek vannak tünetei, mi segítünk megszervezni az átvétel dátumát.

 

Megkaphatom a csomagomat, ha karanténban vagyok?

Értesítse ügyfélszolgálati csapatunkat ha nagyobb szállítmányról van szó, és ők örömmel megtervezik a kézbesítést. A kisebb termékek kézbesítése a szokásos módon folytatódik. Az egyetlen különbség az, hogy a sofőr biztonságos helyre helyezi a kocsit, és a kapcsolat elkerülése érdekében nem kér aláírást.

  

Hogyan tudunk fizetni a megrendelésért?

A futár szolgálat, valamint az  ügyfeleink VÉDELME érdekében kérjük, hogy fizessen hitelkártyával / banki átutalással. Kiszállításkor, a fizetés pótdíj ellenében továbbra is lehetséges.