TERMÉK VISSZAKÜLDÉS ÉS REKLAMÁCIÓ

A vásárlónak joga van ellálni a vásárlástól és visszaküldeni a terméket 30 napig a kiszállítástól, indok megadása nélkül. Az elállási jog magánszemély vásárlók esetén érvényesíthető.

Az árut ne küldje vissza utánvéttel! Az így elküldött árut nem vesszük át. 

A visszaszállítási költséget maga a vásárló fedezi. A termék futárszolgálattal küldhető vissza. A terméket szükséges alaposan visszacsomagolni és a kitöltött visszaküldési lapot elküldeni az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címre. Miután a visszaküldött csomag megérkezett hozzánk, ellenőriztük és rendben találtuk, visszautalásra kerül a vételár a vásárló által megadott számlaszámra.
 

Cím a termék visszaküldésére:

XXL Futár - Estilofina

Almakerek utca 4

1048 Budapest

Telefon XXL Fútar: +36 20 506 2016

 

Email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Visszaküldési lap letöltése itt : Reklamációs űrlap/igénylőlap – letöltés

Ha a megrendelt árun hibát/sérülést talál kibontás után, fotókkal kell nekünk ezt jelezni e-mailben.

Az e-mail feldolgozása és a hiba ellenőrzése után, megírjuk az általunk felajánlott lehetőségeket a reklamáció orvoslására.

Minden reklamációt egyedileg kezelünk az okozott kárnak megfelelően.

Ha már kiszállításkor észlel sérülést az árun/csomagoláson, ebben az esetben elsősorban jegyzőkönyvet kell írni a futárral a hibáról.