ÁRUK KÖVETELÉSE

 

Reklamálnia kell az e-shopunkban vásárolt árukkal kapcsolatban? Tisztában vagyunk vele, hogy nem ez a legkellemesebb dolog, ezért igyekeztünk a teljes igénylési folyamatot a lehető legkönnyebbé és leggyorsabbá tenni.

reklamacio

 

 

HIRDETÉS: NEKÜNK LEHETŐSÉG, NEM VESZÉLY!

 

A panaszokat a cég világától eltérően érzékeljük. Számunkra ez a legjobb hirdetési forma és lehetőség szolgáltatásaink fejlesztésére.

Miért?

Tudjuk, hogy a panaszkodás nem kellemes dolog az Ön számára. Éppen ezért arra törekszünk, hogy a lehető legnagyobb mértékben felgyorsítsuk és egyszerűsítsük a folyamatot. A jogi kifejezésre a jogi kifejezésre, más cégektől eltérően. A követelés beérkezését követően indítjuk el, és folyamatosan tájékoztatjuk Önt annak állapotáról. Nálunk nem kell aggódnia a hosszú várakozási idők miatt. Igyekszem minden panaszt a lehető leghamarabb orvosolni. Az esküvő előtt fontos a nyugalmad. Annak ellenére, hogy nem mindig minden az elvárásoknak megfelelően alakul, tudatni fogjuk Önnel, hogy nagyra értékeljük Önt, és segítünk a Kuznets pozitív hozzáállásával.

 

 

UTASÍTÁSOK A PANASZ BENYÚJTÁSHOZ

 

1. Töltse le a panaszűrlapot WORD formátumban

2. Töltse ki az űrlapot – örülünk, ha megadja a visszaküldés okát, hogy tudjuk, mit kell még fejlesztenünk

3. Nyomtassa ki az űrlapot és írja alá

4. Az űrlapot, ideális esetben a sérülésről készült fényképekkel együtt, e-mailben küldje el az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre.

5. Kérjük, hogy az árut gondosan csomagolja be, hogy a szállítás során ne keletkezzen további sérülés.

6. Az árut futárcégünk veszi át. Minden a mi költségünkön van.

7. Klasszikus módon saját kezűleg is feladhatja az árut, természetesen utánvét nélkül :-) Kérjük, postai úton ne postai úton küldje el az árut, hanem csak futárral a címre pl. (postai futár, DPD, GLS, UPS, Toptrans,..) tel.unk feltüntetésével. számok. Az árut mindig csak a következő címre küldje:

 XXL Futár - Estilofina

Almakerek utca 4

1048 Budapest

Telefon XXL Fútar: +36 20 506 2016

email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

reklamacny2

 

 

PANASZKEZELÉS STRESSZ NÉLKÜL

 

Azért vagyunk itt, hogy segítsünk Önnek gyorsan és szükségtelen bonyodalmak nélkül feldolgozni kérelmét.

Panaszkezelési folyamat:

1. A panasz elbírálása: A panasz jogosságát a gyártó, az áru importőre vagy egy erre felhatalmazott személy (pl. szakértő) értékeli. Erről írásos véleményt ad ki.
2. Tájékoztatás az eredményről: Az elbírálás eredményéről tájékoztatjuk.
3. Indokolt panasz kezelése:
     Javítás: Lehetőség szerint megjavítjuk a terméket.
    Csere: Ha a javítás nem lehetséges, új terméket küldünk.
    Visszatérítés: Ha nem kíván javítást vagy cserét, akkor legkésőbb 14 munkanapon belül (általában 2 napon belül) visszautaljuk a pénzt bankszámlájára.
    Postaköltség megtérítése: Indokolt reklamáció esetén ésszerű mértékű postaköltség-visszatérítésre jogosult.


Az egész folyamatot felügyeljük Ön helyett, és gondoskodunk arról, hogy zökkenőmentesen és szükségtelen várakozás nélkül menjen végbe.

 

 

TÖBB INFORMÁCIÓ


Ebben a szövegben igyekeztünk összefoglalni a panasszal kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat. Ha azonban bármilyen kérdése van, kérjük, forduljon hozzánk bizalommal.

Felveheti velünk a kapcsolatot:

E-mailben:  Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. 

A teljes üzleti feltételek is rendelkezésre állnak. Az Általános Szerződési Feltételekben részletes információkat talál a panasztételi eljárásról, beleértve a határidőket, eljárásokat és az Ön jogait.

Forduljon hozzánk bizalommal, ha segítségre van szüksége.