TAVASZI AKCIÓ - KEDVEZMÉNY -10% minden termékre , kedvezmény kód: TAVASZ10 + EXTRA KEDVEZMÉNY -25% kiválasztott 1500 termékre, kedvezmény kód: TAVASZ25: Akciós termékek -25%

KORONAVÍRUS (COVID-19) INFORMÁCIÓK ÜGYFELEINK SZÁMÁRA

 

Tudjuk, hogy ez mindenki számára aggasztó időszak, és reméljük, hogy Ön és szerettei, biztonságban és a lehető legjobb egészségben kezelik a helyzetet.

 

Az alábbiakban felsorolunk néhány gyakran feltett kérdést a megrendelésekről. Mivel a helyzet naponta változik, rendszeresen frissítjük ezt az oldalt, hogy új információkat nyújtsunk.

 

Rendelhetek online?

Igen, továbbra is rendelhetők termékeink, úgy mint általában, ki tudjuk szállítani az árut.

 

Mikor jön meg a rendelésem?

Célunk, hogy teljesítsük az összes szállítási határidőt. Még eddig nincs információnk a szállítási késésekről.

 

Kaphatok még csomagot?

Igen. Az árukat védő maszkokba és kesztyűbe csomagolják. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy szállítmánya 100% -ban egészséges legyen.

 

Hogyan lehet online rendelést visszatéríteni?

Minden, 2020. március 1. óta végrehajtott vásárlás esetén meghosszabbítjuk a visszatéritési időszakunkat 30 napra, mindaddig, amíg a termék megfelel igénylési szabályzatunk más feltételeinek, beleértve a érvényes vásárlási igazolást, számlát. Ha sürgős a visszaküldés, kérjük, vegye fel a kapcsolatot e-mailben ügyfélszolgálatunkkal.

 

Ha elkülönítem/izolálom magam, hogyan lehet visszaküldeni az árut?

Ha az elszigetelési korlátozások miatt nem tudta a terméket visszaküldeni, késleltetett visszatérítést igényelhet. Mindaddig, amíg a termék megfelel igénylési szabályzatunk más feltételeinek, beleértve a érvényes vásárlási igazolást, számlát.

 

Mi történik, ha izolálom magam és vissza kell küldenem az árut?

Az áruk 30 nap elteltével visszaküldhetők, mindaddig, amíg az áru megfelel a visszatérítési politika egyéb feltételeinek, beleértve a érvényes vásárlási igazolást, számlát. Ha sürgős a visszaküldés, kérjük, vegye fel a kapcsolatot e-mailben ügyfélszolgálatunkkal. Értesítse őket, ha karanténban van vagy ha otthonában valakinek vannak tünetei, mi segítünk megszervezni az átvétel dátumát.

 

Megkaphatom a csomagomat, ha karanténban vagyok?

Értesítse ügyfélszolgálati csapatunkat ha nagyobb szállítmányról van szó, és ők örömmel megtervezik a kézbesítést. A kisebb termékek kézbesítése a szokásos módon folytatódik. Az egyetlen különbség az, hogy a sofőr biztonságos helyre helyezi a kocsit, és a kapcsolat elkerülése érdekében nem kér aláírást.

  

Hogyan tudunk fizetni a megrendelésért?

A futár szolgálat, valamint az  ügyfeleink VÉDELME érdekében kérjük, hogy fizessen hitelkártyával / banki átutalással. Kiszállításkor, a fizetés pótdíj ellenében továbbra is lehetséges.

Miért nálunk vásároljon?

A bútorok minősége

Minden darabunk stílusos, funkcionális és tartós, így Ön tökéletes otthont alakíthat ki.

Ingyenes szállítás 200.000 Ft felett

Az Estilofinánál ingyenes kiszállítást 200.000 Ft feletti rendelés esetén

Problémamentes visszaküldés

Ha nem elégedett a termékkel, lehetővé tesszük az áru problémamentes visszaküldését. Gondoskodunk a gyors visszatérítésről.

Gyors megoldás a panaszra

Az Estilofinánál gyors és hatékony megoldást biztosítunk a panaszokra. Ha bármilyen problémája van a megrendelt termékkel, azt a lehető leggyorsabban és gördülékenyen megoldjuk.

Ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgálati csapatunk mindig készen áll a kérdések megválaszolására, a problémák megoldására és a vásárláshoz szükséges segítségre.

Megbízható cég

Cég vagyunk, amely 9 éve működik a piacon 3 országban. Büszkék vagyunk arra, hogy érvényesültünk és kiérdemeltük a piac bizalmát.

Újdonságok minden héten

Érdekelnek bennünket a piac és az új termékek választéka. Kínálatunk folyamatosan frissül, nálunk mindig talál valami újat és érdekeset.

Bútorok a világ minden tájáról

Igyekszünk a különböző országokból származó bútorok széles választékát kínálni Önnek, így ízlésének és preferenciáinak megfelelően különböző stílusok és minták közül választhat.