Általános Szerződési Feltételek

 

Ezen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) szabályozzák a www.estilofina.hu weboldalt üzemeltető Estilofina s.r.o, székhely Šarišské Bohdanovce 166, 08 205 Szlovákia, cégjegyzékszám: 50594478, adószám: 2120381978, közösségi adószám: SK2120381978, bejegyző bíróság neve: Prešovi járási cégbíróság, Szlovákia (vl. č. 33659/P), levelezési cím: Šarišské Bohdanovce 166, Prešovi járás, 082 05 (a továbbiakban: „eladó”) jogait és kötelezettségeit, és szabályozzák a Vevőt (a továbbiakban: „vevő”) a kínált áruk megvásárlásakor az Eladó által üzemeltetett www.estilofina.hu (a továbbiakban: „estilofina.hu”) internetes oldalon keresztül, és szerves részét képezi a Vevő és az Eladó között az internetes elektronikus kereskedelem során megkötött adásvételi szerződésnek (a továbbiakban: „adásvételi szerződés”). (Eladó és Vevő, a továbbiakban együttesen: „Szerződő felek”).

 

Ez az ÁSZF a Szlovák Köztársaság és más EU országok területén érvényes olyan elektronikus kereskedelmi (a továbbiakban: „E-kereskedelem”) szolgáltatásra, amely az estilofina.hu oldalon keresztül történik.

 

Az ÁSZF akkor lép hatályba, amikor közzéteszik az estilofina.hu oldalon.

 

A Vevő és az Eladó közötti minden olyan kapcsolatra, amelyre nem vonatkoznak a jelen Általános Szerződési Feltételek, a Kereskedelmi Törvénykönyv 513/1991 számú törvény, vonatkozó rendelkezései az irányadók. Ha a Vevő a Polgári Törvénykönyv 40/1964 számú törvény 52. § (3) bekezdésének értelmében vett fogyasztó, aki a szerződés megkötésekor és teljesítésekor, üzleti vagy egyéb üzleti tevékenysége során nem jár el megfelelően, amelyre nem vonatkoznak a jelen Általános Szerződési Feltételek, a Polgári Törvénykönyv 40/1964 számú törvény rendelkezései az irányadóak.

 

A Vevőnek az Eladóval szemben fennálló jogait szabályozza a 250/2007 számú fogyasztóvédelemről szóló törvény, a Szlovák Nemzeti Tanács 372/1990 számú törvénye a vétségről és azok módosított változatáról, a 108/2000 számú törvény a fogyasztóvédelemről a háznál való értékesítés és a postai úton történő értékesítésről, melyeket a jelen ÁSZF-ben nem változnak.

 

A Vevő, a rendszerben nyilvántartásba vett természetes vagy jogi személy, aki az estilofina.hu e-bolton keresztül elektronikus úton árut rendel.

 

Elektronikus megrendelés alatt értjük az elküldött elektronikus űrlapot, amely tartalmazza a Vevő adatait, az estilofina.hu e-shop ajánlatából megrendelt termékek listáját és a megrendelt, az e-shop rendszer által feldolgozott áruk teljes árát.

 

Áru alatt értendő az estilofina.hu oldalon felsorolt összes termék, amely megtalálható az érvényes árlistában.

 

Az Eladó elérhetőségei a Vevő számára: Estilofina s.r.o., Tel .: +36 20 236 0986 / (hétfőtől péntekig) 08.00-16.30 között, e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

Árak

Az Eladó által az estilofina.hu-n keresztül, kínált áruk vételára mindig a kiválasztott áruk mellette, egy ablakban szerepel. A vételár mindig adóval értendő, hacsak nincs másként feltüntetve.

 

Az Eladó fenntartja a jogot, hogy egyoldalúan módosíthatja (növelheti/csökkentheti) az estilofina.hu oldalon felsorolt áruk árait, azzal, hogy az új árak a Vevő számára az estilofina.hu oldalon való közzététel napjától érvényesek. Ez az árkorrekció nem vonatkozik a Vevő által már megrendelt árukra. Abban az esetben, ha az estilofina.hu oldalon bizonyos áruknál nyilvánvalóan hibás ár jelenik meg, pl. ha az áru elérhető és általánosan ismert az ára, de a megjelent ár eltér a szokásostól, vagy rendszerhiba esetén az áru mellett helytelenül „0 euró” vagy „1 euró” ár jelenik meg, az Eladó nem köteles a hibás áron eladni az árut, de felkínálhatja a Vevőnek az árut a megfelelő áron. Ebben az esetben, ha a Vevő nem ért egyet az áru érvényes árával, akkor visszaléphet az adásvételi szerződéstől. Kedvezményes kupon használata esetén az egyes kedvezményes kuponok nem kombinálhatók.

 

Termékek megrendelése

 

Az áru megrendeléséhez kattintson a kosár képre a hozzá tartozó felirattal, és a termék belekerül a kosárba. Ezután, eldöntheti, hogy befejezi a vásárlást (kitölti az űrlapot), vagy folytatja a vásárlást. A kötelező érvényű megrendelés megerősítését követően azonnal megkapja a visszaigazolást a megrendelésről az Ön által megadott e-mail címre.
Az elektronikus megrendelés érvényességének feltétele a pontosan és helyesen kitöltött regisztrációs űrlap.


Az Eladó nem felel a szállítás során keletkezett kárért és késésért, amelyet az okozott, hogy a Vevő a regisztrációs űrlap kitöltése során nem adta meg az összes szükséges adatot és/vagy helytelenül töltötte ki az űrlapot. Az Eladó továbbá nem felel a Vevőnek okozott károkért, ha a Vevő elfelejtette belépési jelszavát és/vagy a Vevő belépési jelszava illetéktelen személyek kezébe került az Eladó hibáján kívül.

 

A beérkezett elektronikus megrendelés az adásvételi szerződés tervezetének minősül, és kötelező érvényű.

 

Az Eladó és a Vevő közötti adásvételi szerződés a rendszer elektronikus megrendelésének kötelező érvényű megerősítésén alapul. Az eEladó köteles a Vevő elektronikus megrendelésének tartalmát e-mailben (az elektronikus megrendelésben megadott Vevő e-mail címre) megerősíteni, miután azt az Eladónak kézbesítették, ellenkező esetben a Felek között nem jön létre az adásvételi szerződés. A Vevő köteles leellenőrizni az Eladó által küldött e-mailben szereplő elektronikus megrendelés tartalmát. Az Eladó által megerősített elektronikus megrendelés tartalmával kapcsolatos, eltérések esetén a Vevő köteles értesíteni az Eladót e-mailben az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen.

 

Az elektronikus megrendelés alapvető elemei a következők:

 

5.1 A vevő azonosítója, üzleti név vagy vezeték- és keresztnév, székhely/lakhely, cég azonosítója, adószáma, elérhetősége (telefon és e-mail cím);
5.2 A megrendelt áru kódja a katalógus vagy annak leírása szerint;
5.3 A megrendelt áru mennyisége;
5.4 Az áru kézbesítési helyének címe (ha ezt az információt nem adják meg, akkor az áru a Vevő regisztrált címére lesz kézbesítve);
5.5 A kiszállított áru átvételére felhatalmazott személy vezeték- és keresztneve (ha ezt az információt nem adják meg, akkor a Vevő vagy a Vevő bármely alkalmazottja jogosult a kézbesített áru átvételére).

 

Ha a megrendelés nem tartalmazza az előző cikkelyben leírt követelményeket, akkor azt hiányosnak tekintjük. Ebben az esetben az Eladó megpróbálja felvenni a kapcsolatot a Vevővel, és felkéri a Vevőt az elektronikus megrendelés hiányosságainak kijavítására, szükség esetén annak pontosítására és/vagy kiegészítésére. Az elektronikus megrendelés pontosítása és/vagy kiegészítése után az elektronikus megrendelés teljesnek minősül.

 

Ha a Vevő a termékre/árura kötelező érvényű megrendelést küld és ezt megerősíti e-mailben, és az Eladó már számszerűsítette a költségeket (áruk kötelező érvényű megrendelése a termék szállítójától, a termék utánvétellel történő kiszállítása, amelyet a vevő nem vesz át a futárszolgálattól és így nem fogadja el a szállítás feltételeit) – egy számlát állítunk ki, amely a lemondási díjat tartalmazza - a megrendelt áru teljes értékének 30 %-át + a szállítótó által kiszállított áru költségeit. A számla kifizetési határideje 10 nap, ha a kifizetés késni fog, a kötelezettség elmulasztása miatt a bíróságnak, majd a behajtó vállalatnak továbbítjuk azt. Ez a bekezdés az ÁSZF-ben nem érinti a fogyasztó törvény által garantált jogait, a Polgári Törvénykönyv 40/1964 számú törvény 420 paragrafus (1) bekezdése szerinti kártalanítási jogait.

 

Szállítási idő

 

Minden termék mellett külön-külön feltüntetjük a szállítási időt, ami azt jelenti, hogy hány munkanapon belül szállítjuk ki a terméket (a csomagot átadjuk a szállítónak). Ennek meghatározásakor a tapasztalatainkat (szállító-vevő között), valamint szállítóinknál a termékek elérhetőségét vesszük figyelembe. Ez általában 2 munkanaptól 30 munkanapig tarthat. Ha feltüntetjük, hogy az áruk raktáron vannak, ez azt jelenti, hogy legalább 1 darab van a központi raktárban, és legkésőbb a megrendelés kézhezvételét követő munkanapon ki tudjuk szállítani. Ha egynél több darabot rendel, amelyek raktárunkban vannak, nem garantáljuk az összes megrendelt darab azonnali elérhetőségét, és kapcsolatba lépünk Önnel a rendelés pontosítása érdekében. Az ügyfélnek joga van elállni a szerződéstől, ha a szállítási határidő meghosszabbodik. Ha olyan terméket rendel, amelyet a forgalmazó már kiárusított, vagy valamilyen okból visszavonta a termék eladását, és nem értesített minket, akkor azonnal értesítjük Önt (telefonon, e-mailben), a rendelést visszavonjuk, és ha a vételár vagy annak része kifizetésre került, akkor 7 napon belül visszatérítjük azt, az Ön által megadott bankszámlára, hacsak másképp nem állapodunk meg. A megrendeléseket folyamatosan dolgozzuk fel, minden munkanapon.

 

Az elektronikus úton megrendelt áruk kiszállítását a lehető leghamarabb, általában 2–30 munkanapon belül teljesítjük. Ez attól a naptól értendő, amikor az Eladó visszaigazolta a Vevő elektronikus megrendelését, a terméket az elektronikus megrendelésben megadott kézbesítési helyszínre szállítjuk ki. A szállítási határidők azonban egyes termékek esetében változhatnak, az elérhetőség függvényében. Egyes kiválasztott modelleknél az Eladó közvetlenül a kiválasztott termék oldalán adja meg a kiszállítás dátumát.

 

A vevő tájékoztatást kap e-mailben az áru elküldéséről. Az elektronikus megrendelés állapotát ellenőrizheti, ha bejelentkezik a rendszerbe. A Vevő szintén e-mailben kap értesítést az elektronikus megrendelés állapotáról.

 

Az árut futárszolgálattal szállítjuk a Vevő által, az elektronikus megrendelésben megadott kézbesítési címre. A futárszolgálat telefonon felveszi a kapcsolatot a Vevővel, mielőtt az árut a Vevőnek kikézbesíti, és megállapodik a Vevővel a kézbesítés pontos időpontjáról. Abban az esetben, ha a Vevő nincs jelen a kézbesítés helyén a futárszolgálattal egyeztetett időben és nem engedélyezte más személynek az áruk átvételét, a Vevő felel az Eladónak és/vagy a futárszolgálatnak okozott károkért. Az áru kiszállításának további költségeit a Vevő viseli.

 

Az áru tulajdonjoga a Vevőre száll, miután átvette az árut és kifizette a vételárat.

 

Az áru átvételekor a Vevő köteles leellenőrizni, hogy a csomagolás, amelybe az áru érkezett, nem e sérült és a szállítmány átvételéről szóló okmányt alá kell írni. Sérülés esetén a felmerült hibákról jegyzőkönyvet kell írni a kézbesítés helyszínén a futárszolgálattal. Ha a Vevő az árut a csomagolás nyilvánvaló károsodása ellenére is átveszi, az Eladó az ebből származó reklamációt a későbbiekben nem fogadja el.

Sértetlen, bontatlan, eredeti küldeménynek kizárólag az tekinthető, amely az Eladó védőszalagjával van átragasztva. A Fuvarozó köteles az árut tételenként átadni a Vevőnek és a helyszínen jegyzőkönyvet írni. Az ilyen károkért a fuvarozó felel.

 

Az áruk kiszállításához az Európai Unió tagállamainak területére előzetes beleegyezés és kölcsönös írásbeli hozzájárulás szükséges, melyben a postai és csomagolási díjak, valamint minden más szállítási feltétel előre le van fektetve a Vevő és az Eladó között.

 

Az áru kézbesítésének módja

 

Az árut futárral küldjük. A megrendeléskor megadott szállítási idő azt jelenti, hogy hány napon belül szállítjuk ki a terméket. 24 órát kell hozzászámolni a futárszolgálat kézbesítéséhez.


Ha az árut nem kézbesítettük ki Önnek 7 napon belül a tőlünk kapott e-mailtől, vagy SMS-től számítva, kérjük lépjen kapcsolatba velünk. A kiszállítás elmaradását megvizsgáljuk, majd azonnal értesítjük Önt a kézbesítés elmaradásának okairól.

 

Fizetési mód

 

A megrendelt áruért a következő módokon fizethet, attól függően, hogy melyik az Önnek a legmegfelelőbb.

 

1. Visa, MasterCard, Maestro bankkártyás fizetés a GoPay fizetési kapun keresztül.

GPgopay bannery barevne GP1ms vrt opt pos 73 2x GPmc securecode 156px width GPmc vrt opt pos 73 2x GPvisa1 GPvisa2el GPvisaver

 

 

 

2. Banki átutalás - előre fizetés pro forma számla alapján. Az összegeket az számlánkra kell utalni: 

11600006-00000000-85307104, IBAN formájában: HU84 1160 0006 0000 0000 8530 7104, SWIFT / BIC: GIBAHUHB

vagy IBAN: SK7183300000002201702390, SWIFT / BIC: FIOZSKBAXXX

 

Átutalás egyedi azonosítója: használja az elektronikus rendelés számát.

 

A rendelés megvalósítása után automatikusan egy visszaigazoló e-mailt fog kapni a számlaszámunkkal és az átutalás egyedi azonosítójával. Az átutalás egyedi azonosítója az elektronikus rendelés száma, melyet fel kell tüntetni a fizetés elküldésekor.

Az árut csak akkor szállítjuk ki, miután a teljes számlázott összeget jóváírták a számlánkra.

 

3. Utánvétel kiszállításkor:

Megrendelését futárral küldjük el a megadott címre, és csak akkor fizet, amikor megérkezik a küldemény. Utánvétel költség 990 HUF.


Postaköltség és csomagolás

 

Az árakhoz az alábbi postaköltségeket számoljuk hozzá:

 

Kézbesítés futárszolgálattal:

- INGYENES házhozszállítás az alábbiak szerint

Az utánvételes szállítás ára: 

1 - 70000 Ft - szállítás 1300 Ft

70001 - 110000 Ft - szállítás 2300 Ft

110001 - 160000 Ft - szállítás 3300 Ft

160001  - 250000 - szállítás 4300 Ft

250001 - 350000 - szállítás 5300 Ft

350001 - 450000 - szállítás 7300 Ft

450001 - 1000000 - szállítás 10200 Ft

 

Nem számítunk fel csomagolási és más díjat. A fenti díjak a belföldi szállításra vonatkoznak. Ha egy rendelést több csomagban szeretne kikézbesíteni az Ön kívánsága alapján, akkor minden csomagra külön-külön szállítási díjat számítunk fel.

 

Jótállás

A jótállási idő minden eladott termékre 24 hónap, és ez attól az időponttól lép érvénybe, amikor az árut az ügyfél kézhez kapja, kivéve, ha nincs ez másként feltüntetve.

 

Az estilofina.hu garantálja az ügyfelei számára:


az ár garantált, amely a megrendelés elküldésekor volt érvényes

az áruk sértetlenül történő kiszállítása

áruk kiszállítása a megrendelésben leírt mennyiségben és választékban

adó okmányok csatolása, kivéve, ha az ügyfél másként nem kívánja

 

Az estilofina.hu nem felelős a következőkért:

a futár által okozott kézbesítési késedelemért

az áruk kézbesítése a helytelen címre, melyet a megrendelő adott meg

a futár által okozott károkért; ne vegyen át láthatóan sérült árut (sérült csomagolás stb.)

a kiadó által hivatalosan kiadott könyvek, DVD-k és hasonló termékek tartalmáért

 

Ha vissza szeretné vonni a még fel nem dolgozott megrendelését, kérjük, minél hamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot, és adja meg a megrendelés számát. Ha a megrendelését már kifizette, 7 napon belül visszatérítjük a pénzt arra a számlára, ahonnan Ön fizetett. TrustCard fizetés esetén (VISA, MasterCard, Maestro) ez az időtartam hosszabb lehet a banki kártyás fizetések visszatérítési eljárása miatt.

 

Ugyanakkor fenntartjuk a jogot az áruk megrendelésének visszavonására, ha már nem tudjuk kiszállítani Önnek a megrendelt árut, mert kiárusítottuk, vagy ha az online áruházban feltüntetett ár már nem érvényes, kivéve, ha nem állapodunk meg másképpen. A lemondásról telefonon vagy e-mailben haladéktalanul értesítjük Önt. A vételárat vagy annak egy részét 7 napon belül visszatérítjük arra a számlára, ahonnan Ön fizetett, hacsak másként nem állapodunk meg.

 

Fogyasztói szerződések és tanácsok az elállási jog gyakorlásáról


Abban az esetben, ha az adásvételi szerződést az internetes elektronikus kereskedelem során kötik meg (ebben az esetben az e-kereskedelem az interneten), a Vevőnek a fogyasztóvédelemről, a háznál való értékesítés és a postai úton történő értékesítésről szóló 102/2014 törvény, 7. passzusa alapján az áruk kézhezvételétől számított 14 napon belül joga van visszalépni az adásvételi szerződéstől. Üzleti partner, vagyis olyan ügyfél, aki az árut a társasága számára vásárolja (megrendeléskor feltünteti az azonosító számát, adószámát vagy nemzetközi adószámát), nem jogosult az árut visszaadni indoklás megadása vagy a szerződésből való kilépés után a kézbesítéstől számított 14 napon belül.

 

A Vevőnek a vételi szerződéstől való elállásáról szóló értesítést az elállási időszak végéig meg kell küldeni az Eladónak, és ezzel egyidejűleg az eredeti állapotban az összes dokumentumot, az árukhoz csatolt eredeti címkét és a Vevőnek átadott dokumentumokat vissza kell adnia az Eladónak. Az áruk gyors kezelése érdekében az árut az Eladó ugyanazon címére kell visszaküldeni, amelyet az árukra vonatkozó okmányok tartalmaznak, mint az a hely, ahonnan az árut a Vevőnek elküldték.

 

A Vevő elállásával az adásvételi szerződéstől a kezdetektől megszűnik. Az Eladó köteles az árut visszaszállítani és legkésőbb az adásvételi szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül visszatéríteni a Vevőnek az árukért kifizetett árat, amelyet a Vevő számlájára utal, beleértve a Vevőnél az áruk megrendelésével kapcsolatban felmerült költségeket. A Vevő csak akkor viseli az áru visszaküldésének költségeit, ha az áru teljes mértékben megfelel a minőségi követelményeknek és nem volt semmilyen hibája.


Ha a fenti feltételek valamelyike, nem teljesül, az Eladó nem fogadja el az elektronikus megrendeléstől történő elállást, és az árut a Vevő költségén visszaküldi.


Az Eladónak joga van visszavonni a megrendelést, ha kiárusította a terméket, vagy az áru hiánya miatt, vagy a tévesen feltüntetett ár miatt, nem képes az árut leszállítani a Vevőnek az alábbi szerződési feltételekben leírtak szerint vagy azon az áron, amely a weboldalon fel van tüntetve, kivéve, ha az ügyféllel nem egyeznek meg máshogy. A megrendelés visszavonásáról telefonon vagy e-mailben tájékoztatják az ügyfelet, és a vételár vagy annak egy részének megfizetése esetén a megrendelés visszavonásától számított 14 napon belül a pénzeszközök visszatérítésre kerülnek a Vevő által kijelölt számlára, kivéve, ha az eladóval másként nem állapodnak meg.

 

Megrendelésre vagy személyre szabott termékekre (speciális kárpit, lábak színe) nem vonatkozik a 14 napon belüli visszaküldési jog. 

Az utánvétes fizetési mód esetén a külön megrendelésre készített áruknál, azaz a személyre szabott áruknál (sajátos kárpitozás, lábszín) 30% előleget kérünk.

 

Ha a Vevő a termékre/árura kötelező érvényű megrendelést küld és ezt megerősíti e-mailben, és az Eladó már számszerűsítette a költségeket (áruk kötelező érvényű megrendelése a termék szállítójától, a termék utánvétellel történő kiszállítása, amelyet a vevő nem vesz át a futárszolgálattól és így nem fogadja el a szállítás feltételeit) – egy számlát állítunk ki, amely a lemondási díjat tartalmazza - a megrendelt áru teljes értékének 30 %-át + a szállítónak a kiszállított áru költségeit. A számla kifizetési határideje 10 nap, ha a kifizetés késni fog, a kötelezettség elmulasztása miatt a bíróságnak, majd a behajtó vállalatnak továbbítjuk azt. Ez a bekezdés az ÁSZF-ben nem érinti a fogyasztó törvény által garantált jogait, a Polgári Törvénykönyv 40/1964 számú törvény 420 paragrafus (1) bekezdése szerinti kártalanítási jogait.

 

Fizetési feltételek

 

A fizetés euróban történik, és az Eladó az alábbi fizetési módok egyikét ajánlja:

Online bankkártyás fizetés vagy előre utalás - Az árut megrendeljük/kiszállítjuk, miután az elektronikus megrendelésben meghatározott áruk teljes összegét jóváírták az Estilofina s.r.o. számlájára:
Számlaszám:

11600006-00000000-85307104

vagy


IBAN: SK7183300000002201702390, SWIFT/BIC: FIOZSKBAXXX

Átutalás egyedi azonosítója: használja az elektronikus rendelés számát.

 

Utánvétel - Megrendelését futárral küldjük el a megadott címre, és csak akkor fizet, amikor kézhez kapja a csomagot. Utánvétel költsége 990 HUF.

 

Adatvédelmi irányelvek


A személyes adatok kezelésének szabályai az estilofina.hu oldalon

 

  1. INFORMÁCIÓK AZ estilofina.hu-ról

 

  • Ezen szabályzat az Estilofina s.r.o, székhely Šarišské Bohdanovce 166, 08 205 Szlovákia, cégjegyzékszám: 50594478, adószám: 2120381978, közösségi adószám: SK2120381978, bejegyző bíróság neve: Prešovi járási cégbíróság, Szlovákia (vl. č. 33659/P), levelezési cím: Šarišské Bohdanovce 166, Prešovi járás, 082 05 (a továbbiakban: „www.estilofina.hu”) a www.estilofina.hu weboldalra (a továbbiakban: „weboldal”) látogatók személyes adatainak kezelését szabályozza, főképp a regisztrált felhasználók (a továbbiakban: „felhasználó”) és az estilofina.hu ügyfeleit, akik a weboldalon keresztül rendelnek (a továbbiakban: „ügyfél”). Az Európa parlament által kiadott 679/2016/EÚ rendelet 2016. április 27-i keltezéssel, szabályozza a fizikai személyek védelmét a személyes adatok feldolgozása során és az ilyen adatok szabad áramlását, mellyel megszűnik a 95/46/ES (általános adatvédelmi rendelet) számú rendelet és a 18/2018 számú törvény a személyes adatok védelméről és az egyes törvények módosításai és változásai.


1.2. Az estilofina.hu rendszergazdaként kezeli a személyes adatokat, és meghatározza, hogy a személyes adatokat milyen célra és milyen módon dolgozzák fel.

 

  1. MILYEN ADATOKAT DOLGOZUNK FEL?

2.1. Az ügyfelek által szolgáltatott adatok. Az estilofina.hu a felhasználók és az ügyfelek személyes adatait dolgozza fel. Elsődlegesen az Ön által megadott személyes adatok kerülnek feldolgozásra, melyeket az estilofina.hu oldalon ad meg regisztrációkor vagy a megrendelés létrehozásakor.

2.2 Ezek az adatok az e-mail cím, és ügyfelek esetében a vezeték- és a keresztnév, cím, telefonszám és a fizetési információk. Ha kívánja, további információkat is megadhat, például a munkahelyének címét vagy az ünnek megfelelő kiszállítási idősávokat.

2.3 A sütik segítségével gyűjtött adatok. A reklámkampányok jobb megcélozása, valamint a termékek és szolgáltatások javítása érdekében az estilofina.hu az ügyfelek által megvásárolt árukra vonatkozó információkat felhasználja. Ha engedélyezte a sütik használatát a böngészőben, és egyetért azok felhasználásával, akkor az estilofina.hu adatokat kap a webhely látogatásáról, a megtekintett termékekről és a weboldalon folytatott egyéb tevékenységekről.

2.4 Az estilofina.hu nem gyűjt, vagy nem dolgoz fel érzékeny személyes adatokat, ideértve: információ az egészségéről, vallásáról vagy meggyőződéséről stb.

 

  1. MILYEN CÉLLAL DOLGOZZUK FEL AZ ADATOK?

3.1. Megrendelésének feldolgozása, azaz az estilofina.hu és az ügyfél közötti szerződés teljesítéséhez az Ön vezeték- és keresztnevét, valamint elérhetőségét használja fel. Ebben az esetben az adatfeldolgozás magában foglalja az összes tevékenységet a megrendelés regisztrálásától, a feldolgozásáig, beleértve a megrendelt áruk fizetését és kézbesítését is. Az adatok hiányában az estilofina.hu nem tudja feldolgozni a megrendelését.

3.2. Az estilofina.hu üzleti ajánlat kiküldése formájában kínálja az oldalon lévő termékeket ügyfeleinek, ehhez az estilofina.hu elsősorban az e-mail címet, esetenként a telefonszámot használja fel SMS küldés céljából. Ebben az esetben üzleti ajánlatot küldünk azokra az árukra, amelyeket már megvásárolt az estilofina.hu oldalon. A feldolgozást az estilofina.hu jogos érdekeinek megvalósulása érdekében, korlátozott, közvetlen marketing formájában végezi. Az estilofina.hu tehát nem igényel hozzájárulást az üzleti ajánlat fogadásához, hanem lehetővé teszi bármikor a leiratkozást az üzleti ajánlat kiküldéséről vagy lehetővé teszi az ügyfél számára, hogy az ilyen feldolgozás ellen kifogást emeljen. Azok az ügyfelek, akik a jelen irányelv hatálybalépését követően regisztrálnak az estilofina.hu oldalon, a megrendelés részeként üzleti ajánlatokat kaphatnak a hozzájárulásuk alapján, amely teljesen önkéntes és nem befolyásolja azt, hogy a megrendelést be e fejezte. Az estilofina.hu számára a megadhatja a beleegyezését az estilofina.hu oldalra való regisztráció során vagy később a felhasználói fiók beállításaiban. Bármikor visszavonhatja a hozzájárulását, ha rákattint a megfelelő linkre, amely minden üzleti ajánlatban megtalálható vagy a felhasználói fiókbeállításban is kikapcsolható. Ha visszavonja a hozzájárulását, az adatkezelést az estilofina.hu jogos érdekeinek megvalósítása érdekében a fentiekben említett okok miatt nem dolgozzuk fel üzleti ajánlatok küldése céljából.

3.3 Az estilofina.hu üzleti ajánlat kiküldése formájában kínálja az oldalon lévő termékeket ügyfeleinek, ehhez az estilofina.hu elsősorban az e-mail címet használja. Ebben az esetben a feldolgozás csak az Ön hozzájárulásával történik meg, amely teljesen önkéntes, és még ha nem is adja meg ezt a hozzájárulást, akkor is teljes mértékben használhatja weboldalunkat. Az estilofina.hu számára megadhatja a beleegyezést az estilofina.hu oldalra való regisztráció során vagy később a felhasználói fiók beállításaiban. Felhívjuk figyelmét, hogy csak 18 éven felüli személyek léphetnek be az estilofina.hu oldalra. Bármikor visszavonhatja a hozzájárulását, ha rákattint a megfelelő linkre, amely minden üzleti ajánlatban megtalálható vagy a felhasználói fiókbeállításban is kikapcsolható.

3.4. A jobb reklámozás és a promóció megcélzása érdekében az estilofina.hu sütik használatával dolgozza fel a weboldal látogatásokat, a megtekintett termékek és a webhely egyéb tevékenységeinek adatait. A feldolgozás csak akkor lehetséges, ha Ön hozzájárul a megfelelő sütik használatához. Ez a hozzájárulás szintén teljesen önkéntes. Általános szabály, hogy az estilofina.hu statisztikákat, elemzéseket és jelentéseket kap a weboldal felhasználóinak viselkedéséről a megadott adatok alapján. Ennek alapján jobban meg tudják célozni a felhasználókat, célzott reklámmal vagy testre szabni a weboldalt, hogy valójában mi érdekli, és mit keresnek a felhasználók. Ebben az esetben a személyes adatok feldolgozása általában automatizált. További információ a sütikről itt található.

3.5. A sütiket az estilofina.hu partnerprogram megvalósítására is használja, ahol rögzítik, hogy más weboldalakon megjelent estilofina.hu hirdetésére való kattintást követően, 30 napon belül vásárolt e árut a weboldalról. Az adatok feldolgozása csak akkor lehetséges, ha Ön hozzájárul a sütik használatához, amelyet Ön megad a partnerprogramban résztvevő weboldal számára, ahol az estilofina.hu hirdetésére kattintott. Ha megadja ezt a hozzájárulást, és ha hozzájárul a sütik e célra történő tárolásához az estilofina.hu weboldalon, akkor ezek a sütik a cookie-politikának megfelelően lesznek felhasználva.

3.6. Az ügyfélszolgálat biztosítása érdekében az Ön nevét és e-mailjét használjuk, amelyeket Ön töltött ki, mielőtt az estilofina.hu-n megnyitotta a chat ablakot, és kollégánkkal csevegni kezdett. Az adatok kitöltésével hozzájárul az adatok feldolgozásához. Az Ön nevét és e-mail címét csak a csevegés során használjuk fel.

 

  1. A HOZZÁFÉRÉS VISSZAVONÁSA, ÉS AZ ÜZLETI AJÁNLATOK KÜLDÉSÉNEK TÖRLÉSE


Üzleti ajánlatok. Az estilofina.hu felhasználói és ügyfelei bármikor leiratkozhatnak, az üzleti ajánlatok kiküldéséről:

  • Kattintva az egyes üzleti ajánlatokat tartalmazó hírlevél alsó részében található linkre; vagy
  • Kifogást emelhetnek az estilofina.hu weboldalon a személyes adatok feldolgozásával kapcsolatban, az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen, vagy a jelen szabályokban felsorolt egyéb elérhetőségeken keresztül.

Sütik. Ha le szeretné tiltani a sütik tárolását a számítógépén, megváltoztathatja a beállításokat közvetlenül a böngészőjében. Előfordulhat, hogy a weboldal egyes részei nem működnek megfelelően, ha letiltja az estilofina.hu oldalon a sütik tárolását. További információ a sütik letiltásáról és törléséről itt.

 

  1. KI FÉR HOZZÁ AZ ADATOKHOZ?

5.1. Mindenekelőtt a személyes adatokat az estilofina.hu alkalmazottai dolgozzák fel. Minden személy, aki hozzáfér a személyes adatokhoz, titoktartási nyilatkozatot ír alá, és ez a kötelezettsége az estilofina.hu-val való együttműködés után is fennáll.

5.2. Az estilofina.hu továbbá adatkezelőként más szervezeteket is megbízz a személyes adatok kezelésével, ezek a feldolgozók. A feldolgozók olyan szervel, amelyek az estilofina.hu számára az estilofina.hu által meghatározott célból és módon kezelik a személyes adatokat. Ha a feldolgozáshoz hozzájárulásra van szükség, az adatokat csak akkor továbbítjuk a feldolgozóknak, ha Ön megadtad a hozzájárulást ehhez. Csak olyan adatokat továbbítunk a feldolgozóknak, amelyekre feltétlenül szükségük van a szolgáltatásaik biztosításához. Az estilofina.hu által használt feldolgozók közé tartozik:

  • szállítócégek - Toptrans EU, a.s., Slovenský doručovací systém, s.r.o.
  • Zendesk, Inc. (az ügyfélszolgálat támogatása)
  • Google LLC (Online marketinghez használt eszközök)
  • Facebook, Inc. (online marketinghez használt eszközök)

 

  1. MILYEN HOSSZÚ IDEIG TÁROLJUK AZ ADATOKAT?

6.1. Az estilofina.hu a feldolgozott személyes adatokat a szerződés teljesítése érdekében a megrendelés feldolgozásának teljes ideje alatt tárolja, ideértve a fizetést és az áruk kiszállítását is. A törvény szerint az estilofina.hu ezt követően tárolja a számviteli dokumentumokban a Vevő bizonyos adatait.

6.2. Az üzleti ajánlatokat addig küldik a felhasználóknak, amíg tart a jóváhagyás az ajánlatok küldésére. Az ügyfelek számára az üzleti ajánlatokat mindaddig küldik, amíg nem iratkoznak le, vagy amíg nem emelnek kifogást az adataik erre a célra történő feldolgozása ellen. Azonban 10 év a leghosszabb idő, amíg az üzleti ajánlatokat küldik. Ezután az estilofina.hu új hozzájárulási engedélyt kér.

6.3. Marketing célokra gyűjtött adatokat a sütik segítségével az estilofina.hu a teljes jóváhagyás ideje alatt kezeli, azaz mindaddig, amíg engedélyezi a sütik tárolását böngészőjében, vagy amíg nem emel kifogást az adatainak e célból történő feldolgozására.
6.4. Az estilofina.hu csak akkor folytathatja a személyes adatok fent említett határidőn túl történő további feldolgozását, ha az estilofina.hu-ra vonatkozó jogszabályokból fakadó kötelezettségek teljesítéséhez szükség van.

 

  1. MI AZ ÖN JOGA?

7.1. A személyes adatok feldolgozásával kapcsolatban vegye fel a kapcsolatot az estilofina.hu-val és kérje:

  • Az estilofina.hu által kezelt személyes adatokkal kapcsolatos információkat, a személyes adatok feldolgozásának céljairól és jellegéről, ideértve az estilofina.hu-n kívüli személyes adatok fogadóira vonatkozó információkról. Ez a szabályzat tartalmazza a személyes adatok feldolgozására vonatkozó általános információkat.
  • Hozzáférés az estilofina.hu-nak megadott adatokhoz, amelyeket a regisztráció vagy a megrendelés során adott meg. Ha ezt a jogot gyakorolja, az estilofina.hu megerősíti Önnek, hogyan és milyen konkrét személyes adatokat dolgoznak fel, és adott esetben ezeket az adatokat a feldolgozásukkal kapcsolatos információkkal együtt hozzáférhetővé teszik Önnek.
  • A személyes adatok javítása, ha azok pontatlanul vagy hiányosan vannak feltüntetve. Az estilofina.hu csak a legfrissebb adatokkal tudja teljesíteni a megrendelését.
  • Megmagyarázni és kitörölni a nem kielégítő állapotot
  • Személyes adatok törlése
  • Az estilofina.hu hozzájárulásával megszerzett automatikusan feldolgozott személyes adatok átadása egy másik szervezetnek, amikor az estilofina.hu a személyes adatokat egy általánosan használt formátumban továbbítja Önnek vagy egy másik Ön által választott rendszergazdának.
    7.2 Ezenkívül az estilofina.hu ügyfelei kifogást emelhetnek a személyes adatok feldolgozására az üzleti ajánlatok küldése, vagy a vásárlási preferenciák értékelése esetén, amelyek alapján az estilofina.hu azonnal megszünteti a személyes adatok ezen célokból történő feldolgozását.

7.3. A fenti jogosultságokon kívül az estilofina.hu kötelezettségeinek megszegése esetén mindig lehetősége van panaszt benyújtani a Személyes Adatvédelmi Hivatalnak.

 

  1. BIZTONSÁG

8.1. Az estilofina.hu gondoskodik az adatok biztonságáról. A személyes adatok kezelése az alkalmazandó jogszabályok teljes betartásával történik, ideértve az általános adatvédelmi rendeletet (GDPR). Az estilofina.hu nagy hangsúlyt fektet a feldolgozott adatok műszaki és szervezeti biztonságára a személyes adatok feldolgozásakor.

8.2. Az összes elektronikus formában elhelyezett személyes adatot olyan adatbázisokban és rendszerekben tároljuk, amelyekhez csak azoknak a személyeknek van hozzáférhetősége, akik a személyes adatokkal dolgoznak, az ezen szabályokban meghatározott célokból, és csak a szükséges mértékben. A személyes adatokhoz való hozzáférést jelszó és tűzfal védi. A személyes adatok biztonságát az estilofina.hu rendszeresen teszteli, és folyamatosan fejleszti a védelmet.

 

  1. KAPCSOLAT

9.1. Ha bármilyen észrevétele van a személyes adatainak feldolgozásával kapcsolatban, vagy ha érvényesíteni szeretné jogait, akkor forduljon az estilofina.hu-hoz e-mailben az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címen vagy a +36 20 236 0986 telefonszámon.

 

  1. HATÁLYBA LÉPÉS

10.1. Ezek a szabályok 2018. május 23-tól léptek hatályba.

 

Áru reklamációja (reklamációs szabályzat) és az áru visszaküldése

További információkért és a pontos feltételekért kérjük, olvassa el a Reklamációs szabályzat és az áru visszaküldés elnevezésű részben.

 

Hírlevél és e-mailek tőlünk

A regisztráció során exkluzív klubunk tagjává válik. Rendszeres információkat küldünk minden új tagnak az újdonságainkról. A megrendelések feldolgozásáról, az áruk elérhetőségéről és elérhetetlenségéről szintén e-mailben értesítjük Önt. Ha már nem szeretne a klubunk tagja lenni, ill. ha nem szeretne e-maileket kapni az újdonságainkról, bármikor leiratkozhat a hírlevélről, vagy megszüntetheti fiókját, ha küld nekünk mailben egy kérvényt a törléssel kapcsolatban.


Örömmel válaszolunk további kérdéseire, észrevételeire

 

Kellemes vásárlást kívánunk az ESTILOFINA weboldalon!

 

Anyagok felhasználása az oldalról

© ESTILOFINA Minden jog fenntartva. A tartalom - részben vagy egészben - semmilyen felhasználása, különösen a szövegek, képek, fényképek vagy video bemutatók bármilyen mechanikus vagy elektronikus módon történő sokszorosítása és terjesztése tilos az estilofina.hu írásbeli engedélye és hozzájárulása nélkül.

 

Záró rendelkezések


Az estilofina.hu weboldalon az áruk vásárlásakor a Vevőről feltételezhető, hogy ismeri az internet technikai lehetőségeit és a technológiával kapcsolatos potenciális problémákat.


Az eladó nem vállal felelősséget a hibás kapcsolat által okozott problémákért az estilofina.hu oldalon. A számítógép vagy a számítógépen lévő adatok védelme a Vevőt terheli.


Az eladó figyelmeztet, hogy az estilofina.hu weboldalon szereplő információk előzetes értesítés nélkül frissíthetők.


Az eladó nem vállal felelősséget más felekkel szemben, az estilofina.hu weboldalon található információk felhasználása által okozott közvetlen, közvetett vagy rendkívüli károkért.

 

Az eladó bármikor értesítés nélkül megváltoztathatja az estilofina.hu oldalon szereplő árukat.


Az eladó fenntartja a jogot, hogy ezen ÁSZF-et bármikor megváltoztathatja és/vagy módosíthatja. Ezen ÁSZF változásai és/vagy módosításai az estilofina.hu oldalon való közzétételük napján lépnek hatályba.


A Felek megállapodnak abban, hogy a közöttük felmerülő, a megállapodás vagy a kapcsolódó szerződések alapján fennálló jogviszonyokból fakadó vitákat, ideértve a megállapodás érvényességével, értelmezésével és megszűnésével kapcsolatos vitákat, elsőbbségi kérdésként, egyeztetés útján rendezik.


Az Eladónak az elektronikus megrendelés elküldésével a Vevő megerősíti, hogy feltétel nélkül elfogadja az ÁSZF-ben leírtakat.

 

Reklamációs szabályzat


Általános rendelkezések

Ezen reklamációs szabályzat az estilofina.hu weboldal reklamációs eljárását szabályozza, melynek tulajdonosa az Estilofina s.r.o, székhely Šarišské Bohdanovce 166, 08 205 Szlovákia, cégjegyzékszám: 50594478, adószám: 2120381978, közösségi adószám: SK2120381978, bejegyző kereskedelmi nyilvántartás Prešovi járási hivatal, kereskedelmi nyilvántartás osztálya, a 750-47457 szám alatt van regisztrálva, levelezési cím: Šarišské Bohdanovce 166, Prešovi járás, 082 05 (a továbbiakban: „eladó”) és a vevő (a továbbiakban: „vevő”) az eladó felelősségéből fakadó jogok érvényesítését, amelyek a www.estilofina.hu -nál vásárolt áruk hibáira vonatkoznak, valamint a vevő és az eladó (az eladó és a vevő együttesen a továbbiakban: „felek”) jogait és kötelezettségeit szabályozza.

 

A Vevő eljárását, aki a Polgári törvénykönyv 40/1964 számú törvény 52. § (3) bekezdésének értelmében vett fogyasztó, jogainak gyakorlása során az eladó felelősségéből fakadóan keletkezett hiányosságokat a www.estilofina.hu oldalon vásárolt termékek, valamint a felek ezzel kapcsolatos jogainak és kötelezettségeinek a kiigazítását a Polgári törvénykönyv 40/1964 számú törvény 619–626 számú paragrafusa és a Szlovák Nemzeti Tanács 250/2007 számú törvénye a fogyasztóvédelemről és a Szlovák Nemzeti Tanács 372/1990 számú törvénye a vétségről és azok módosított változata szabályozza.

 

A Vevő eljárását, aki a Polgári törvénykönyv 40/1964 számú törvény 52. § (3) bekezdésének értelmében nem fogyasztó, az eladó felelősségéből fakadó jogok gyakorlása során a www.estilofina.hu oldalon vásárolt áruk hibáira, valamint a felek ezzel kapcsolatos jogainak és kötelezettségeinek a kiigazítását a Kereskedelmi Törvénykönyv 513/1991 számú törvény 422-442 számú paragrafusa és azok módosított változata szabályozza.

 

A Vevő az elektronikus megrendelés elküldésével igazolja, hogy elolvasta az eladó reklamációs eljárását, és elfogadja azt. Az elektronikus megrendelés elküldésével az eladónak nyilvánvalóvá válik a reklamációs eljárás elfogadása a vevő részéről és a Vevő számára kötelező érvényűvé válik.


A panasztételi eljárás nyilvánosan elérhető a www.estilofina.hu oldalon és az eladó székhelyén.

Az áru ellenőrzése az átvételkor


Az árut átvételekor a Vevő köteles leellenőrizni, hogy a csomagolás, amelybe az árut csomagolták, nem sérült-e meg. A szállítás során keletkezett hibákról és sérülésekről jegyzőkönyvet kell írni a futárszolgálattal, az áru kézbesítésének helyén. Ha a Vevő az árut a csomagolás nyilvánvaló károsodása ellenére elfogadja, az Eladó a későbbiekben nem köteles elfogadni a reklamációt.


A Vevő köteles a kézbesített árut, késedelem nélkül, azonnal megvizsgálni annak kézhezvétele után.


Ha a Vevő az áruk hiányosságát vagy az áruknak a szállítás közben történt meghibásodását fedezi fel, amely nem látható a csomagoláson, a Vevő köteles haladéktalanul, de legkésőbb három napon belül panaszt benyújtani az Eladónak. Ellenkező esetben a kézbesítés teljesnek tekinthető, és hiányosságok és a panaszok nem fogadhatók el.


A Vevő köteles indokolatlan késedelem nélkül a www.estilofina.hu oldalon vásárolt áruk hibáiról és hiányosságairól panaszt tenni az Eladónak a Kereskedelmi Törvénykönyv 513/1991 számú törvény és a Polgári törvénykönyv 40/1946 számú törvény és azok módosított változatai értelmében.

 

Reklamációs űrlap:


A Vevő a következő esetekben köteles kitölteni a reklamációs űrlapot (a továbbiakban: „űrlap”):
Visszalépés a szerződésből 14 napon belül: A vevőnek joga van az áru kézhezvételétől számított 14 napon belül visszalépni a szerződéstől indoklás nélkül. A Vevő által visszaküldött áruknak sértetleneknek kell lennie, eredeti csomagolásban kell visszaküldeni, és a felhasználás jeleit nem mutathatja. A Vevő ebben az esetben nem fizet kezelési díjat az adásvételi szerződésből való elállás miatt. A Vevő csak akkor viseli az áru visszaküldésének költségeit, ha az áru teljes mértékben megfelel a minőségi követelményeknek, és nem volt hibás. Az Eladó az árut a Vevőnek visszaküldi a postai költséggel lecsökkentett értékben, ha a Vevő a megvásárláskor nem különálló tételként fizetette ki azt.


Az árut ne küldje vissza utánvétellel! Az így elküldött árut nem vesszük át. Az áru visszaküldésének címe: TBC- courier address


A Vevő a következő információkat köteles megadni az űrlapon:


1.1 Vevő azonosító száma, üzleti név/vezetéknév és keresztnév, székhely/cím, kapcsolattartó adatai (telefon- és e-mail cím);

1.2 Az áru kiszállításának helye

1.3 Cím, amelyre az árut kézbesíteni kell, az áru cseréje esetén;

1.4. Az elektronikus megrendelés száma (a számla száma);

1.5. Az elektronikus megrendelés dátuma;

1.6. Dátum, hogy a Vevő mikro vette át az árut;

1.7 Azon áruk leírása, melyeket a Vevő ki szeretne cserélni, kódszáma, színe, mérete, mennyisége és ára, valamint az áru csomagolásának módját;

1.8. A Vevő bankszámlájának neve és száma, valamint annak a banknak a neve és kódja, ahol a számlát vezetik;

1.9 Dátum és a Vevő aláírása.

 

Ha az űrlap nincs megfelelően kitöltve, vagy az áruhoz nem csatolták az áruk vásárlásáról és kézbesítéséről szóló igazolást (a továbbiakban: „szükséges dokumentumok”), az Eladó telefonon vagy e-mailben kéri a Vevőt, hogy töltse ki a hiányzó adatokat, vagy csatolja a hiányzó szükséges dokumentumokat.


Ha az Eladónak többszöri próbálkozás esetén nem sikerül felvenniei telefonon a Vevővel a kapcsolatot, és/vagy a Vevő nem válaszol az Eladó által küldött e-mailre a kézbesítéstől számított 7 munkanapon belül, az Eladó fenntartja a jogot, hogy nem folytatja a csere/reklamáció intézését és az árut a Vevő költségén visszaküldi a Vevőnek az űrlapon feltüntetett címre.

 

Ha a kitöltött formanyomtatvány és a szükséges okmányok mellett a visszaküldés/csere/reklamáció tárgyát képező árukat nem mellékelték, az eladó fenntartja a jogot, hogy ne folytatja az eljárást.


A visszaküldés/csere/reklamáció tárgyát képező áruknak komplettnek, fel nem használtnak, sértetleneknek és az eredeti sértetlen csomagolásnak kell lenniük. Az áruknak nem szabad a felhasználás jeleit mutatni. Az áru minden címkéjének, árcímkéjének és egyéb jelölésének az eredeti helyén kell lennie, és nem szabad eltávolítani azokat az árukról. A Vevő köteles bebiztosítani az árut, amely visszatérítés/csere/reklamáció tárgyát képezi. A visszaküldés/csere/reklamáció tárgyát képező áruk károsodásának kockázatát a Vevő viseli az áru Eladó általi kézhezvételének pillanatáig.


FIGYELMEZTETÉS az áruk átvételekor: A vevő köteles az árut azonnal, a kézhezvétel után leellenőrizni. Panasz esetén meg kell őrizni az eredeti kartondobozt, és el kell küldeni egy fotót a sorozatszámról. Ha a csomag láthatóan sérült, az ügyfél az árut kikötésekkel veszi át és a helyszínen jegyzőkönyvet kell írni a futár jelenlétében, majd mindezte az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címen jelezni kell az Eladónak is. A lehető leghamarabb (késedelem nélkül) ellenőrizze a küldemény tartalmát Vevőként, és az esetleges reklamáció esetén az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címre írjon nekünk. Általában túlméretezett és nehéz áruról van szó, ezért szükséges bebiztosítani 1-2 személyt az áruk átvételére.


A Vevő köteles a kitöltött formanyomtatványt a szükséges dokumentumokkal együtt, ajánlott levélben, valamint a visszaküldés/csere/reklamáció tárgyát képező árut, az eladó székhelyének címére elküldeni. Az Eladó fenntartja a jogot, hogy nem veszi át a Vevő által, utánvétellel küldött árut.


Ezen ÁSZF-nek megfelelően az Eladónak visszaküldött áruk teljes összegét, csökkentve a kezelési díjjal, az ezen ÁSZF-ben előírt esetekben, a kitöltött űrlap, az össze dokumentum és az áru kézhezvételétől számított 15 napon belül kell a Vevőnek az űrlapon megadott számlájára átutalja az Eladó, amelyet az 1.1., 1.2. és 1.3. pontokban említett okokból küld vissza.

 

Reklamációs űrlap/igénylőlap – letöltés

 

 

Garanciális feltételek és garanciaidő a fogyasztók számára


A Vevőnek a kiszállított árukra 24 hónapos garancia vonatkozik. A kiválasztott árukra a Vevőnek hosszabb jótállási időt biztosítható. A jótállási idő azon a napon kezdődik, amikor az árut a Vevőnek átadták. Az áru hibáját és az áru hibájából eredő igényeket a jótállási időszak végéig érvényesíteni kell. A jótállási időszak lejártával a követelés benyújtási joga lejár.

 

Az elektronikus számla a számviteli törvény 431/2002 számú törvény 32. paragrafusa értelmében érvényes adódokumentumnak minősül, amelyet az ügyfél kérésére elküldünk az ügyfél e-mailjére. A www.estilofina.hu weboldal nem vállal felelősséget az elektronikus számla kézbesítéséért, ha az ügyfél e-mail címe nem érvényes, vagy nem működik.


Csak az Eladótól vásárolt és teljes egészében kifizetett árut lehet reklamálni. A Vevő köteles a lehető legpontosabban leírni azt a hibát, amely miatt reklamációt nyújt be az árura.


Az áru hibájának nem tekinthető az áru olyan tulajdonságainak megváltozása, amely a jótállási időszak alatt a kopás, a visszaélés, a nem megfelelő kezelés, az áru anyagának természetes változása vagy a Vevő, vagy egy harmadik személy által okozott meghibásodás vagy helytelen beavatkozás miatt keletkezett hiba.

 

A vevőnek megszűnik az eladóval szembeni követelés joga, ha:

  1. a fizetési igazolás, a szállítólevél vagy a jótállási dokumentáció, a tartozékok vagy az áru bemutatásának elmulasztása,
  2. az áruk átvételével kapcsolatos nyilvánvaló hibák bejelentésének elmulasztása,
  3. az áruk jótállási idejének lejárta,
  4. a vevő által okozott áru mechanikai károsodása,
  5. áruk használata olyan körülmények között, amelyek nem felelnek meg a természetes, kémiai és mechanikai körülményeknek,
  6. az áruk gondatlan kezelése, vagy karbantartása,
  7. az áruk sérülése túlzott igénybevétel következtében vagy a dokumentumokban leírt feltételek be nem tartása végett keletkezett károk, a technikai normák és a Szlovák Köztársaság érvényes biztonsági előírásának be nem tartása esetén,
  8. áruk károsodása elkerülhetetlen és/vagy előre nem látható események következtében,
    i. áruk sérülése véletlen vagy véletlenszerű károsodás következtében,
  9. szakszerűtlen kezeléssel, szállítási károk, vízkár, tűzkár, statikus vagy légköri elektromosság vagy más vis major károk okozta sérülés esetén,
  10. illetéktelen személy okozta sérülés esetén.


A jogos garanciaigény ingyenes. A reklamált árut az Eladónak a Vevő saját költségein kézbesíti. Indokolatlan panasz esetén a Vevő 12 euró összegben köteles megtéríteni az ilyen panasz megoldásával kapcsolatban felmerült költségeket.


Az Eladó vagy a meghatalmazott alkalmazott, vagy a javításra kijelölt más személy köteles a reklamációt azonnal, bonyolultabb esetekben, három munkanapon belül rendezni. Ez az időszak nem tartalmazza a szakértői értékelés kiadásának idejét. A panasz azonban nem haladhatja meg a 30 napot. Ezen időszak lejártát követően a Vevő, aki a Polgári törvénykönyv 40/1964 számú törvény 52. § (3) bekezdésének értelmében vett fogyasztó ugyanolyan jogokkal rendelkezik, mintha olyan hiba keletkezik, amelyet nem lehet eltávolítani.


Ha az Eladó három munkanapon belül nem fogadja el a reklamációt, az Eladó köteles az árut saját költségén, elküldeni szakértői értékelésre.


Az Eladó a Vevőnek igazolást ad ki a reklamációs folyamat elkezdéséről, amelyet az űrlapon megadott szállítási címre küld el.


Az Eladó legkésőbb a követelés napjától számított 30 napon belül írásbeli dokumentumot bocsát ki a Vevőnek, amelyet az űrlapon megadott kézbesítési címre küld el.


A Vevő a határozat ellen fellebbezhet a kézbesítéstől számított 30 napon belül.

 

Jótállási feltételek és garanciaidő vállalkozók számára

 

Üzleti partner, vagyis olyan ügyfél, aki az árut a vállalkozására vásárolja (megrendeléskor feltünteti az azonosító számát, adószámát vagy nemzetközi adószámát), nem jogosult az árut visszaadni indoklás megadása nélkül vagy a szerződéstől való elállás után a kézbesítéstől számított 14 napon belül.

 

  1. Reklamáció bejelentésének határideje

A Vevő - vállalkozó jogosult az árut megreklamálni indokolatlan késedelem nélkül, miután a hibát észlelte de, legkésőbb az áruk kézhezvételétől számított 12 hónapon belül, hacsak másképp nincs ez megállapítva. Ez azonban nem vonatkozik:


az alacsonyabb áron eladott árura, amely valamilyen hibával rendelkezik, ezért megállapodtak egy alacsonyabb árban;

  • az áru rendes használatából fakadó meghibásodás, elhasználódás miatt;
  • használt tétel esetén a hiba megegyezik a használati arány vagy elhasználódás mértékével, amely már észlelhető volt, amikor azt a vevő átvette; vagy ha az a termékből adódik.

 

A reklamáció bejelentésének ideje az áru átvételétől kezdődik. Ha az áru több részből áll, amelyeket egymás után szállítanak ki, a bejelentési időszak az utolsó áru kézhezvételének napjától kezdődik.

 

  1. Ha a hiba a reklamáció bejelentésének határidején belül keletkezik, a vevő - vállalkozó feladata bizonyítani, hogy az áru hibája már az áru átvételekor fennállt.

 

  1. Hibákkal kapcsolatos igények

Ha a termék nem rendelkezik ezen Reklamációs szabályzat III. cikkelyében felsorolt jellemzőkkel, a vevő - vállalkozó kérhet egy hibátlan, új terméket, ha ez a hiba kis mértékű; ha a hiba csak az árucikk egy részét érinti, a vevő – vállalkozó kérheti a hibás rész kicserélését, vagy a hiba ingyenes eltávolítását.

 

Reklamáció menete

 

A vevő - vállalkozó a saját költségén a reklamált terméket leszállítja az Estilofina s.r.o.-nak, az alábbi címre: courier address 

Az árunak hiánytalan állapotban kell lennie. Javasoljuk, hogy az árut eredeti csomagolásban vagy megfelelő csomagolásban küldje vissza, mivel az Eladó az áru kézhezvétele előtt nem vállal felelősséget a mechanikai károkért. A vevő - vállalkozó minden egyes tételnél köteles igazolni, hogy az árut az Eladótól vásárolta, és pontos leírást kell adnia a hibákról és azok előfordulásának gyakoriságáról.


A reklamáció kezelésének határideje


Ha a vevő - vállalkozó, a reklamációt indokolatlan késedelem nélkül rendezzük, legkésőbb a vevő - vállalkozó igénylésének napjától számított 90 napon belül, kivéve, ha az eladó és a vevő - vállalkozó nem állapodik meg másképpen.

 

Reklamáció rendezése

A reklamáció akkor tekinthető rendezettnek, amikor az eladó a vevőt - vállalkozót telefonon, SMS-ben vagy a panasz benyújtásakor megadott e-mail címen értesíti. A vevő - vállalkozó köteles az árut átvenni. Ellenkező esetben az eladó jogosult tárolási díjat felszámítani. A reklamáció rendezése után az áru kiadásánál a vevő - vállalkozó köteles bemutatnia azokat az iratokat, melyekkel az árut megreklamálta, és igazolnia kell személyazonosságát, érvényes személyazonosító igazolvánnyal.


Reklamáció költségei

A reklamáció benyújtásának költségeit (pl. posta költségek, szállítási költségek) a vevő – vállalkozó viseli.

 

Záró rendelkezések

Az Eladó fenntartja a jogot a panaszok eljárásának bármikor történő megváltoztatására és/vagy módosítására. E panaszszabályok módosítása és/vagy kiegészítése az estilofina.hu oldalon való közzétételük napján lép hatályba.

 

A feltételek 2019. április 22-től léptek hatályba.


TOP
Heureka  

INGYENES SZÁLLÍTÁS

- minden termékre vonatkozik.

INGYENES SZÁLLÍTÁS